sobota, 21 listopada 2015

Hedonizm

Hedonizm jest przeciwieństwem minimalizmu :) ale czymże byłby dzień bez nocy? czasami trzeba poszaleć. Dzisiaj zebraliśmy plony letnie i poszalałam w kuchni.


A teraz legenda do zdjęcia:
kieliszek mały - nalewka wiśniowa rocznik 2015
kieliszek duży - wino porzeczkowe 2015 - wyjątkowo udane
blacha - ciasteczka guziki według tego przepisu
pojemnik z "białym w środku" - białe to rafaello jaglane według tego przepisu
pojemnik z "ciemnym w środku" -  ciemne to ciasteczka owsiane według przepisu Kasi Bosackiej
w tle jeszcze szynka parzona robiona "na oko".
A teraz dodatkowa historia.
Kiedyś zamarzyła mi się patera, chyba dwa lata temu. Na przykład taka. Pojechałam z Panem i Władcą do Ikei i stanęłam przed nią i zaczęłam się zastanawiać. No to Pan i Władca oznajmił, że przecież nie będę z tego korzystać. I poszliśmy. Od tego czasu ani razu nie była mi ona potrzebna. Aż do dzisiaj. Mam trzy rodzaje ciastek , które mogłabym pięknie podać. Ale ... no właśnie. Można podać w plastikowych pojemnikach i świat się nie kończy :) może cierpi na tym moje poczucie estetyki ale patera nie przeszkadzała mi przez ostatnie dwa lata :)
Poniżej "mojkowa" wersja patery :)


Pozdrawiam smacznie
Karolina z Pracowni pod Aniołem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz