niedziela, 27 kwietnia 2014

Podaj dalej

Mam zaległości w chwaleniu się :) .Jeszcze przed świętami wygrałam na FB piękną poduszeczkę od Pauliny piękną poduszeczkę.   Bardzo potrzebowałam wtedy jakiegoś sygnału od świata, że będzie dobrze.


Co ciekawe dotarła ona do mnie tego samego dnia, w którym moje maskotki dotarły do dziewczynek, które akurat walczyły z wysoką gorączką. W ten oto sposób zatoczyło się kółko dobrych uczynków:) Całkiem jak w filmie "Podaj dalej". Zawsze do mnie przemawia idea tego filmu. Niestety bez pudełka chusteczek się nie obejdzie oglądając go. 

2 komentarze:

  1. :) Jak to fajnie sprawiać komuś radość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karolinko gratuluję wygranej podusi !! Cieszę się, że to właśnie TY ją wygrałaś :)
    Dobre uczynki zostają nagradzane !
    Nie mogę doczekać się spotkania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń