niedziela, 1 października 2017

Skrzypce Nigela

Po raz drugi skorzystałam z tego samego wzoru. Pierwszy był dla Taylor Davis. I po tamtej poduszce miałam niedosyt. Była taka klasyczna, grzeczna. A ja lubię odrobinę szaleństwa. Byłam z Panem i Władcą na koncercie Nigela Kennedy. A po koncercie spytałam z jakim kolorem kojarzy mu się Nigel. Z fioletem - usłyszałam odpowiedź. Co bardziej znaczące, zadając pytanie, znałam odpowiedź, mi też kojarzył się z fioletem. I już wiedziałam, że uszyję fioletowe skrzypce. 



Mają już swoje miejsce na mojej ścianie.

Na powyższym zdjęciu widać szczegóły.
A teraz szczegóły techniczne:

rozmiar 45x45cm
tkaniny: moje farbowanki
wzór : kupiony na etsy od http://www.whimsandfancies.com/violin-paper-piecing/


Teraz mogę się zająć projektem narzuty na moje łóżko albo trenowaniem aplikacji albo kolejnym projektem szydełkowym albo...dość
Pozdrawiam 
Karolina z Pracowni pod Aniołem


1 komentarz:

  1. Czadowa Karolina :)
    Poprzedniczkę pamiętam doskonale, bardzo mi się podobała!

    OdpowiedzUsuń