poniedziałek, 27 czerwca 2016

Farbowanie w Szkole Patchworku z Marzeną Krzewicką

W gorącą sobotę pojechałam z Elą pod Warszawę do Szkoły Patchworku. Kurs farbowania tkanin prowadziła Marzena Krzewicka. Najpierw była część teoretyczna. Bardzo zrozumiale wyłożona. Marzena cierpliwie odpowiadała na nasze pytania i rozwiewała wątpliwości. Potem nastąpiło szaleństwo farbowania. Dowolność wypróbowania omówionych metod oraz styl dowolny. Ania Sławińska z Gieniem dbali by niczego nam nie zabrakło.  Poniżej zdjęcie ogółu szmatek.


 tu szmatka farbowana metodą na ścisk


 Shibori


Mandala


Ślimak - zawijas


Kurs bardzo mi się podobał, polecam kurs początkującym jak i zaawansowanym. Mimo, że już farbowałam nauczyłam się bardzo dużo. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie próbowała robić wszystkiego pod linijkę. Ale wiecie co ? przy farbowaniu się nie da. W związku z tym zawijasek jest asymetryczny :) a ja próbuję złapać trochę luzu i dystansu:)

Pozdrawiam serdecznie.
Karolina z Pracowni pod Aniołem

4 komentarze:

  1. Ślimaczek Ci wyszedł pokazowy. I prawdziwe shibori, bo ja zepsułam

    OdpowiedzUsuń
  2. A shibori robione na szybko już właściwie na do widzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tu zaglądać bo zawsze jestem mile zaskoczona ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń