wtorek, 24 marca 2015

Usiadłam do maszyny

Od dłuższego czasu się zbierałam aż w końcu usiadłam do maszyny . I uszyłam siatkę na piwo dla moich chłopaków, żeby wreszcie przestali przynosić mi jednorazówki do domu. Musiała być bardzo męska. I chyba się udało bo jeśli coś jest czarne i ma znaczek Metalliki to musi być męskie.


Potem dojrzałam do zmniany w sypialni. Nie wiem czy wiecie ale moja sypiania ma wymiary 3x1,8 metrów. I na każdej ścianie ma okno lub drzwi. Uszyłam zasłonki na okna. Niestety materiał Lenda z ikei nie jest najwyższej jakości. Jest dosyć gruby co jest plusem w przypadku zasłon ale  "faluje" po bokach i odkształca się. Z jakiegoś powodu jest tani :) Na razie wystarczy, potem pomyślę o czymś lepszym jakościowo.Na zdjęciach poniżej sypialnia w całej krasie, nie widać jeszcze ścian z drzwiami balkonowymi i tymi do reszty mieszkania.



Oczywiście podczas szycia nie obyło się bez załamań i wątpiwości czy będzie prosto ale jestem zadowolona.


Pozdrawiam serdecznie
Karolina z Pracowni pod Aniołem.

1 komentarz:

  1. jejku "jaki ustawny pokój"!!
    Zasłonki doskonale pasuję do pokoju:))

    OdpowiedzUsuń