środa, 27 sierpnia 2014

Narzuta początek

Zaczęłam pracę nad dżinsową narzutą na łóżko syna. Zbierałam się do tego oraz zbierałam dżinsy po rodzinie i znajomych od kilku lat. Taka idea aby uszyć narzutę dżinsową. Dojrzałam, przemyślałam, obliczyłam. Wychodzi, że potrzebuję 220 kwadratów dżinsowych 14x14cm. Już wycięłam ze starych dżinsów 170 kwadratów!!!


Na zdjęciu przygotowania do wycinania kolejnej partii kwadracików :) Oczywiście bez mojej wiernej pomocnicy robota nie szłaby tak sprawnie :)

Pozdrawiam serdecznie
Karolina z Pracowni pod Aniołem

3 komentarze:

  1. To będzie fantastyczna narzuta,tego jestem pewna :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam narzutę uszytą z dżinsu była ładna, a Twoja będzie śliczna
    więc działaj i się chwal ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem efektu końcowego ,dla chłopaka w sam raz takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń