poniedziałek, 14 marca 2011

Małe sekrety

Ania z Niesfornych szmatek zaprosiła mnie do zabawy w małe sekrety o których nie pisałam jeszcze na blogu. Wbrew pozorom nie jest to łatwe bo w blogi bawię się od ... oj długo.
a teraz sekrety:
1. Jestem świetna w chodzeniu po parku linowym, udowadniam sobie w Parkach linowych, że panuje w pełni nad swoim ciałem.
2. Kocham Paryż, zawsze, o każdej porze roku.
3. Z zawodu wyuczonego jestem Technikiem Melioracji Wodnych - i jest mi to do niczego niepotrzebne.
Kogo zapraszam do zabawy? Wszystkie dziewczyny które czytuję, umieszczajcie Wasze sekrety bo kolejnym moim sekretem jest to że uwielbiam sekrety, ale uwaga zawsze wszystkie wygadam Mojemu mężowi a on dalej nie wygada bo nie słucha jak do niego mówię ale to już jest jego sekret :0

3 komentarze:

  1. Technik melioracji wodnych Ha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zaskoczona!Podoba mi się coraz bardziej ta zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieprawda, słucham tylko czasem zapominam co mówiłaś :-P

    OdpowiedzUsuń