piątek, 23 listopada 2018

Wystawa "Ja z Siostrą"


Wspominałam ostatnio o wystawie, że się zbliża. Nadszedł czas aby zaprosić Was na wystawę
"Ja z Siostrą".
Już 14 grudnia o godz.18 odbędzie się wernisaż w Stacji Orunia GAK na ul. Dworcowej 9 w Gdańsku, na który serdecznie zapraszamy.
Samą wystawę będzie można oglądać do 4 stycznia 2019 w pon, czw od 13:30 do 19:00 a w wt, śr, pt od 10:00 do 19:00. Kto nie może na wernisaż zapraszamy w tych godzinach.

Dlaczego "Ja z Siostrą"? To łatwo wyjaśnić. Część naszej aktywności patchworkowej jest wspólna. Razem farbujemy tkaniny, współpracujemy z dziewczętami z Patchworku Cokolwiek Pomorskiego, prowadzimy gazetkę dla Stowarzyszenia Polskiego Patchworku. Jesteśmy swoimi pierwszymi krytykami i wzajemnym wsparciem.  Jesteśmy Siostrami więc i wystawa musi być "Ja z Siostrą". 

A Wy z kim robilibyście wystawę?
Pozdrawiam serdecznie i  niezmiennie zapraszam,
Karolina z Pracowni pod Aniołem

1 komentarz: