sobota, 17 listopada 2018

Rybka

Od czasu do czasu razem z dziewczętami z Patchworku Cokolwiek Pomorskiego robimy wspólny projekt. Tym razem szyjemy rybki. Projekt zaczął się przed wakacjami ale ja nie miałam głowy do rybek. Wiedziałam, że w kiedyś pojawi się pomysł jaką rybkę uszyć. Nie myślałam tylko, że pojawi się on tak późno. Ale jest. Zdążyłam. Poznajcie Błazenka.



W przyszłą sobotę 24 listopada w pracowni "Koty na płoty"  na gdańskim Garnizonie nasze rybki  pokażą się światu. Będzie tam również okazja aby spełnić dobry uczynek, bowiem  odbywała się  będzie tam akcja charytatywna: szycie poduszek  - serc dla kobiet po amputacji piersi. Takie poduszki ułatwiają życie Amazonkom. Nie musisz umieć szyć, przyda się każda para rąk nawet taka "dwie lewe ręce".  Jeśli macie wolną sobotę, chcecie pomóc, zapraszamy.
Pozdrawiamy
Karolina i Błazenek

2 komentarze:

  1. Siła szklanego ekranu działa. Dla mnie to nie błazenek tylko Nemo.

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda :) najpopularniejsza rybka we wszystkich akwariach i oceanariach :)

    OdpowiedzUsuń