niedziela, 12 marca 2017

Droga do Wiosny czyli skończone jest lepsze niż doskonałe :)

Dawno, dawno temu,w internetowym świecie oznacza to wszystko ponad dwa tygodnie, zobaczyłam quilt. A nawet dwa, bliźniacze. O tutaj, Zajrzyjcie do Ani, jest co oglądać. Wiedziałam, że muszę uszyć, bo się uduszę.Czas mijał, ja poznałam Anię, serdecznie pozdrawiam :) Plan był. Ale po co mam szyć, skoro nie umiem wypikować. Do szafy? Mam za mało miejsca, a trochę już tam czeka. Aż stała się rzecz niespodziewana czyli pozyskałam nieskaczącą stopkę do pikowania. I okazało się, że sprzęt ma znaczenie :) Plan zaczął przechodzić do realizacji. I tak powstała Droga do Wiosny. Bardzo fajnie ten quilt się szyło. 








Dodam tylko, że zielony to mój własny wyrób z farbowanych z Siostrą a biały to Ditta z Ikei. Wypełnienie 80 poliester. Pikowane nićmi isacord.

Teraz dlaczego skończone jest lepsze niż doskonałe. Jest to hasło, które ostatnio "kręci się" wokół mnie. Używa go w swoich filmach Angela Walters.Warto zajrzeć na jej stronę i poczytać bloga oraz obejrzeć filmy - koniecznie pijąc wino :) Poza tym w mojej Drodze Artysty także nad tym hasłem pracuję.
Moja Droga do Wiosny ma dużo wad, niektóre wynikają z mojego charakteru, inne z tego, że nadal się uczę i mam niewyrobioną technikę, a jeszcze inne z braku wiedzy. I tak będzie wisiała u mnie w domu, a może pójdzie na jakąś wystawę?

Czy jestem dumna z Drogi do Wiosny? Jak najbardziej tak. Pierwszy raz odważyłam się pikować i mino, że to tylko kamienie, to zrobiłam TO :) Poza tym zaplanowałam, uszyłam, wypikowałam w trzy tygodnie, Przy mojej ilości zajęć to ekspres jest :)

Pozdrawiam serdecznie
Karolina z Pracowni pod Aniołem

14 komentarzy:

  1. Fajna, taka marcowa: trochę śniegu, a trochę już zielonej trawki. Ja nieskaczącą stopką tez jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym uszyc ten wzór na każda porę roku :) jest świetny :)

      Usuń
  2. No fajna ta Twoja wiosna, że hej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To szyj cztery - na każdą porę roku albo chociaż TRZY siostry :) Zdjecie z kotkiem bardzo mi sie podoba. Patchwork tez mi się bardzo podoba. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna jak złoto :D Gratuluję całego proces twórczego: od pomysłu, produkcji tkanin, uszycia i wypikowania który to u mnie jest sporą górką do przeskoczenia.
    Miło mi że "Siostry" Cię zainspirowały bo szyłam je prosto z serca. Choć wzór ten z wykorzystaniem HST jest przecież tak popularny.
    Piękne kółka wypikowałaś. Jak od guzików odrysowane.
    Kawał dobrej roboty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo optymistyczny. Szybko go uszyłaś. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba Twoja Droga do Wiosny. Pikowanie wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń