środa, 26 listopada 2014

Warsztaty Juki

 Wczoraj byłam na Warsztatach zorganizowanych przez firmę Juki - producenta maszyn do szycia. Aby zaistnieć na naszym rynku organizują Warsztaty szyciowe dla początkujących a zaczynają kombinować też nad czymś dla tych troszkę bardziej zaawansowanych. Myślę, że nie były to moje ostatnie u nich warsztaty. Ale do rzeczy.  Szyłyśmy kosmetyczki, takie jak na zdjęciu.
Wszystko było pięknie przygotowane, nawet wykrojone. Pozostało nam tylko bawić się szyciem :) Szyłam na takiej maszynie. Daję linka aby było wiadomo, że nie szyłyśmy na jakiś "raszplach". Dobra, dość zachwalania, każdy ma swój rozum i każdy sam wybiera.
Co dla mnie było ważne to pierwszy raz wszyłam zamek i nawet mi to wyszło. Muszę teraz opanować wstawianie zamków w mojej Jenomce :) Dodam tylko, że materiały do uszycia kosmetyczek dostarczyły "Ładne tkaniny"



Chyba takiego wpisu jeszcze nie było :)
 Poza udziałem w Warsztatach nie odniosłam żadnych dodatkowych korzyści i nie jestem sponsorowana przez żadną z powyższych firm.

Pozdrawiam serdecznie
Karolina z Pracowni pod Aniołem

1 komentarz:

  1. Karolinko , kosmetyczek nigdy dość, przynajmniej jak dla mnie bo wykorzystuję je nietypowo :) Twoja wygląda super, ładny materiał a zamek wszyty perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń