wtorek, 28 listopada 2017

Mały domek

Mały domek w Karkonoszach to filmik na youtubie, który przedstawia realne problemy "miastowych, którzy spełniają marzenia o mieszkaniu w górach", oczywiście sarkastycznie i z cała masą przekleństw i wulgaryzmów, podejrzewam, że uzasadnionych.  Polecam dorosłym czytelnikom, niewrażliwym na brzydkie wyrazy.
 Ale wróćmy do zazdrostki. Jak ją zobaczyłam, to już wiedziałam, że po prostu muszę bo się uduszę, imperatyw konieczny. Nie sprawdzając wymiarów, ani niczego innego po prostu ją robiłam. Dobrze się robiło. Wzór z jakiejś czeskiej gazetki, pozyskałam z FB grupy. Mam oczywiście wyrzuty sumienia dotyczące praw autorskich, ale jak już się wyprowadzę do Czech, to obiecuję zaprenumerować czeską gazetkę o robieniu na szydełku. Na wzorze ten obrazek nazywał się "Zimni krajinka s chaloupkou" , może to nie czeski? 




Oczywiście jak to u mnie bywa, okazało się, że nie mam gdzie jej powiesić, bo jest za mała na moje okna :D Nie pierwszy to taki wypadek, że coś rozmiarem nie pasuje :) Może pojawi się ktoś z nowym mieszkaniem i będzie na prezent jak znalazł? albo spadnie na mnie wygrana w totka, wybuduję dom i jedno okno dopasuję do tej zazdrostki? Kto wie?
Pozdrawiam serdecznie
Karolina z Pracowni pod Aniołem

2 komentarze: