poniedziałek, 31 grudnia 2018

Jamnik Maurycy i brat

Pracownia "Koty na płoty" ,ramach kalendarza adwentowego, codziennie miała niespodziankę dla swoich klientów. Jedną z takich niespodzianek był wzór Jamnik Maurycy. W przedświątecznym okresie nie miałam weny na szycie, za to od Świąt mnie nie opuszcza. Jednym z planów był Maurycy własnie. Dzisiaj usiadłam i uszyłam pierwszego Maurycego. Gdy spojrzałam mu w oczka wiedziałam, że jest bardzo samotny i szybko zrobiłam mu brata. 




Maurycy z Bratem chwilowo pilnują mi maszyny ale znam pewną dziewczynkę, której urodziny się zbliżają a ona bardzo lubi zwierzęta :)
Pozdrawiam serdecznie 
Karolina z Pracowni pod Aniołem



10 komentarzy:

  1. Ojoj! Jamniki! Uwielbiam jamniki!

    Twoje są tak piękne, że zapragnęłam mieć podobne... mimo że już 3 biegają mi po domu :D

    Kiedyś szyłam podobne, z wykrojów z książki wydanej w lata 80. Muszę ją odszukać i znów zasiąść do maszyny.

    Dziękuje za inspirację :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór jest darmowy w "Koty na płoty" i świetnie się go szyje

      Usuń
  2. Fantastyczne jamniki! Takie wesołe i sympatyczne :). Szkoda, że nie lubię się ze swoja maszyną, bo kto wie ... może bym spróbowała. Chociaż może lepiej zostanę przy szydełku i drutach :D :D.
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń